fredag 19 augusti 2011

Min sommar. Bilar och Baggböle

Umeå igen, dags att lämna tillbaka hyrbil nr 2, jag och mannen körde till Umeå. I sista minuten innan verkstaden stängde denna fredageftermiddag fick vi tillbaka vår egen bil. PUST!

Passade på att turista lite nu när dottern var hemma med djuren. Vi besökte Arboretum Norr i Baggböle, handlade lite och sov över i studentrum.


Hade tänkt äta middag och titta på utställningen i huset men de stängde just när vi kom.

Mannen gick runt och tittade på växterna, 

och jag gick på strövtåg med kameran.


 Ser ni mig?
                             Eller iaf skuggan av mig.


Runt hörnet väntar en rastplats.
 Här kan man ta "5 minuter". Men ramla inte ur!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du skriver en rad eller två!
Det är lättare att kommentera nu, prova!